-sannaandersson-

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna andersson - 30 juli 2011 17:05

   jag o johan. (havet)


   jag o johanna.

Av sanna andersson - 30 juli 2011 10:38

chacha.


idag äre lördag och idag flygen emma till italien :(. igår gjorde jag ingenting.. va bara hemma och kolla p tv, gick ut m sixten och satt vid datan. idag vet jag inte heller vad jag ska gö.. ringa nån kanske? få se.. imorgon ska jag till mamma iaf. fåse om jag bloggar sen.


hejdå.  


 

min älskling.<3 saknar dej. 

Av sanna andersson - 29 juli 2011 14:07

I ÅR HAR DU: 
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja...

Krossat någons hjärta: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Ja

Gjort miss tag: Ja

Hånglat: -

Grinat: ja

DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen
Piercing: Ingen
Tatuering: Ingen
Bästa vän: andré
Sport: Ridning
Husdjur: kanin
Vaccination du minns: Minns inte

Kyss: nä jag va liten ;)

Av sanna andersson - 29 juli 2011 12:27

chacha.


idag vaknade jag kl 11, väldigt ovanligt för jag fö jag bruka vakna vid 9 :O idag vet ja inte vad jag ska gö. orka nog inte va m nån. kollar på nån film sen kanske. ikväll kommer erika iaf, och ska äta m oss :) längtar.. aa kort inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva om...3 veckor kvar, sen tillbacka till helvettet  (skolan) haha närå. men längtar inte! ;( ska gå nu, bloggar kanske ikväll ,


 hejdå.


 

sry

Av sanna andersson - 28 juli 2011 21:21

hej.


 sry att jag inte bloggat p länge men jag ha inte haft tid...ha vare m jessica idag iaf.( www.TessiSessi.bloggplatsen.se ) orka blogga , är sjukt trött, hejdå.


   killen är söt.

Av sanna andersson - 26 juli 2011 16:05

   min sötisar   hopp...elr ja.sonja hoppar fast de bara ä en bom :)   och jag sitter som en?..    vill inte va m p kort  jag gömmer mej för victoria :) haha


mobbade bilder ever...!;

   vet inte vad jag gjorde .. ahaha

hej

Av sanna andersson - 26 juli 2011 14:10

hej , nu ä ja m emma. hejdå




( ha gjort ny header) =)

Av sanna andersson - 24 juli 2011 15:25

   jag och erika, på vattenland :)   vattenland  jag.


kommer mer bilder sen . förmodligen

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards